23 Αυγ 2016

Τ.Σόρος: «Πληρώσαμε 6 ελληνικές εφημερίδες, 10 ρ/τ και 6 ιστοσελίδες για να υποστηρίξουν το ουκρανικό πραξικόπημα» οχι και τον ΣΥΡΙΖΑ?

Τ.Σόρος: «Πληρώσαμε 6 ελληνικές εφημερίδες, 10 ρ/τ και 6 ιστοσελίδες για να υποστηρίξουν το ουκρανικό πραξικόπημα» μόνο?

Ενα από τα από τα 2.500 έγγραφα που αποκάλυψαν τα DCLeaks περιγράφουν ακριβώς πόσα ελληνικά ΜΜΕ αγοράστηκαν από τον Τζόρτζ Σόρος για να υποστηρίξουν το ουκρανικό πραξικόπημα το 2014!

Πραγματική δυσωδία από τις αποκαλύψεις για πληρωμή 6 ελληνικών εφημερίδων, 10 ραδιοτηλεοπτικών σταθμών και 6 ενημερωτικών ιστοσελίδων, οι οποίοι λειτούργησαν ως πράκτορες του μεγαλοεπενδυτή και χρηματοδότη όλων των «βρώμικων καταστάσεων» Τζορτζ Σόρρος!

Ποιοι ήταν οι αποδέκτες των δωροδοκιών δεν αναφέρεται, αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολο να αποκαλυφθεί: Με εξαίρεση το pronews.gr όλοι οι άλλοι διαδικτυακοί ενημερωτικοί ιστότοποι της πρώτης πεντάδας επισκεψιμότητας στήριξαν φανατικά της ουκρανική «επανάσταση»! Και φυσικά όλα τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια.

Γι όλους αυτούς ο νόμιμα εκλεγμένος πρόεδρος της χώρας Β.Γιανουκόβιτς, ήταν»δικτάτορας που έπρεπε να ανατραπεί»!

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, μια χώρα που είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Σόρος και την ΜΚΟ του ήταν η Ουκρανία και σύμφωνα με τα έγγραφα που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο, ο εκατομμυριούχος ήθελε να χρηματοδοτήσει ελληνικά ΜΜΕ προκειμένου να υποστηρίξουν τα σχέδια και την ρητορική του αναφορικά με την Ουκρανία, αλλά την ίδια ώρα να γυρίσουν τις πλάτες τους στην Ρωσία. Το «Zerohedge» κάνει λόγο για μια «καλά χρηματοδοτούμενη και ενορχηστρωμένη εκστρατεία σπίλωσης» και τονίζει πως όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Σόρος είχε βαθιά ανάμειξη στις διαμαρτυρίες στο Μέιντεν του Κιέβου το 2014 και το βίαιο πραξικόπημα στην Ουκρανία.

Όπως προκύπτει από τα DC Leaks, ο επενδυτής και οι «μη κερδοσκοπικές οργανώσεις του» εργάζονταν με σκοπό να ασκήσουν πιέσεις σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκειμένου να υποστηρίξουν τις απόψεις του όσον αφορά στο Ευρω-Μαϊντάν (το κίνημα της Πλατείας στο Κίεβο), αλλά και για να αποσύρουν την όποια υποστήριξή τους προς τη Ρωσία.

Σε ένα από τα έγγραφα, λοιπόν, που έχει τίτλο: «Πρωτοβουλία Ανοικτής Κοινωνίας για την Ευρώπη (OSIFE). Χαρτογραφώντας την συζήτηση για την Ουκρανία στην Ελλάδα «(Ουκρανία και Ευρώπη-Ελλάδα-Ουκρανία χαρτογράφηση συζήτηση greece.docx)»»αναφέρεται πως ο Σόρος προσφέρει αμοιβή 6.500 δολαρίων σε έναν «σύμβουλο» προκειμένου να εργαστεί για εκείνον για 15 ημέρες.

Ο Μ.Τσιμιτάκης, δημοσιογράφος της «Αυγής» και υπεύθυνος για την επικοινωνία του πρωθυπουργού, πήρε επίίσης λεφτά από το ίδρυμα του φιλοσκοπιανού δισεκατομυριούχου για έκθεση σχετικά με τη θέση της Ελλάδας έναντι Ουκρανίας-Ρωσίας.O ίδιος παραδέχεται το γεγονός και λέει ότι «δεν βλέπει κάτι κακό».Ο καθηγητής Πανεπιστημίου Γιάννης Καρράς. που μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας και επίσης συνεργάζεται με το ίδρυμα Open Society που ανήκει στον επιχειρηματία Τζορτζ Σόρος μύησε τον Μ.Τσιμιτάκη στο πρακτοριλίκι της ομάδας Σόρρος.

Εάν σας άρεσε μην ξεχνάτε να κάνετε μια κοινοποίηση!


Greece

0σχόλια:

Τ.Σόρος: «Πληρώσαμε 6 ελληνικές εφημερίδες, 10 ρ/τ και 6 ιστοσελίδες για να υποστηρίξουν το ουκρανικό πραξικόπημα» οχι και τον ΣΥΡΙΖΑ?
Ενθαρρύνονται τα σχόλια. πατήστε στο (Δημοσίευση σχολίου) και ανοίγει παράθυρο .
+ footer Back to top
LIKE ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK TA POST........
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΗΔΗ -ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΥΤΟ!(η συμμετοχή σας απαραίτητη για την συνέχεια.......)
Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ!

-Οσοι θέλουν πάνε στο facebook,(στο μενού πάνω) αν εχουν πατήσει like στην σελίδα μας.Και πατουν να εμφανίζονται πρώτα Δείτε νέες δημοσιεύσεις από αυτή την σελίδα, γιατι μας κάνουν παράπονα οτι δεν βλέπουν τα post(κλείστε με close).facebook.complugins-like