Κούβελας: «Οι ασυμπτωματικοί στον κορωνοϊό μπορεί να κινδυνεύσουν από το εμβόλιο» (βίντεο)

Προβληματισμός επικρατεί με τις δηλώσεις επιστημόνων σε συνδυασμό με κάποιους μυστήριους θανάτους και νοσηλείες υγειονομικών σε όλο τον κόσμο μετά τη λήψη του εμβολίου των Pfizer/ΒιοNTech που δημιουργούν ερωτήματα για το πώς αντιδράει το εμβόλιο όταν αυτός που το κάνει είναι ασυμπτωματικός φορέα του ιού ή μολύνεται λίγες ώρες ή μέρες μετά.

Για το θέμα τοποθετήθηκε ο καθηγητής φαρμακολογίας του ΑΠΘ Δρ. Δημήτρης Κούβελας ο οποίος σε δηλώσεις του εξέφρασε τον προβληματισμό του σχετικά με την επίδραση του εμβολίου της Pfizer σε ασυμπτωματικούς φορείς του ιού και οι οποίες μάλιστα ταυτίζονται με τους προβληματισμούς του μέλους της επιτροπής FDA Οβέτα Φούλερ, η οποία ψήφισε «όχι» στην έγκριση του εμβολίου θέτοντας παρόμοια ερωτήματα.

Μάλιστα ο δρ.Κούβελας σε τηλεοπτική εκπομπή έφερε το παράδειγμα συναδέλφου του στην Αθήνα ο οποίος φέρεται να νόσησε σοβαρά από κορωνοϊό 2 μέρες μετά τον εμβολιασμό του, κάτι που σύμφωνα με τον καθηγητή μπορεί να σχετίζεται με αντίδραση του οργανισμού σε ταυτόχρονη έκθεση εμβολίου και ιού.

«Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει σε ανθρώπους που νοσούν ασυμπτωματικά από COVID αυτή τη στιγμή. Εάν αυτοί εμβολιαστούν μπορεί να κάνουν μία αντίδραση, αυτό έχει φανεί να έχει γίνει τουλάχιστον σε ένα συνάδελφο στην Αθήνα ο οποίος πήγε κατευθείαν στην εντατική μέσα σε 2-3 μέρες».

«Ήταν 55χρονών έπαθε βαριά COVID ενώ δεν είχε πριν συμπτώματα καθόλου. Ξεκίνησε 2-3 μέρες μετά τον εμβολιασμό και είχε αρνητικά PCR στο COVID και τελικά δεν ήταν έτσι», είπε.

Ο Δημήτρης Κούβελας στη συνέχεια σε αποκλειστικές δηλώσεις στο pronews.gr ανέπτυξε τον προβληματισμό του σχετικά με το τι μπορεί να συνέβη στον συνάδελφό του και τι μπορεί να συμβαίνει σε ασυμπτωματικούς φορείς του ιού που κάνουν το εμβόλιο.

«Ο εν λόγω συνάδελφος από ότι έχω μάθει, είχε αρνητικά τεστ για τον κορωνοϊό, έκανε τον εμβολιασμό και ξαφνικά έκανε ένα μία καταιγίδα κυτοκινών (οξεία αντίδραση οργανισμού σε κορωνοϊό που κάνει τους ανθρώπους συνήθως να καταλήξουν) αιφνίδια μέσα σε ελάχιστες ώρες κι αυτομάτως βγήκε και θετικός στον κορωνοϊό»

«Αυτή η αντίδραση κυτοκινών μας απασχολούσε, γιατί ενώ το εμβόλιο είναι ακίνδυνο από μόνο του, δηλαδή σε έναν φυσιολογικό άνθρωπο δεν περιμένουμε να κάνει απολύτως τίποτα (σσ. αρνητικό) αλλά όταν κάποιος είναι ταυτόχρονα μολυσμένος με Covid ή μολύνεται στο μεσοδιάστημα στο παράθυρο ανοσίας, τότε το θεωρητικό ερώτημα που μας απασχολεί ως κλινικούς φαρμακολόγους είναι εάν η προσπάθεια του οργανισμού να κάνει αντισώματα για τον κορωνοϊό θα ενισχυθεί υπερβολικά από την προσπάθεια να κάνει αντισώματα για το εμβόλιο και αυτές οι δύο δράσεις θα μας φέρουν την καταιγίδα κυτοκινών ακόμα κι αν δεν έχει υπόβαθρο».

Ο δρ.Κούβελας είπε επίσης ότι αυτός είναι ο λόγος που αποφεύγονται και οι εμβολιασμοί στη μέση της πανδημίας και το εμβόλιο της γρίπης γίνεται κάθε Σεπτέμβρη, ενώ εξέφρασε την ανησυχία του για τους γιατρούς και τους νοσοκόμους που εμβολιάζονται και σε 1-2 μέρες ξαναμπαίνουν στην μονάδα διότι αν κολλήσουν μπορεί -χωρίς να είναι σίγουρο-να έχουν κάποιες βαριές συνέπειες.

«Είναι ένας φόβος αυτός στο εμβόλιο τι θα γίνει με τους ανθρώπους που νοσούν ταυτοχρόνως και με όσους έχουν αυτοάνοσα. Διότι όταν κάποιος έχει αντισώματα για μια δική του αρρώστια και του βάλουμε κι άλλο μηχανισμό που παράγει αντισώματα δεν ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί. Όχι ότι είναι επικίνδυνο αναγκαστικά. Δεν ξέρουμε».

Σύμφωνα με τον δρ. Κούβελα θα έπρεπε το θεραπευτικό αντίσωμα της Lilly να χρησιμοποιηθεί ως «γέφυρα» ώστε να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί τον Απρίλιο-Μάρτιο όταν δεν θα υπάρχει μεγάλη διασπορά του κορωνοϊού.Ακριβώς τους ίδιους προβληματισμούς είχε εκφράσει και το μέλος της επιτροπής της FDA Οβέτα Φούλερ η οποία δήλωσε μάλιστα πως οι ασυμπτωματικοί φορείς του ιού δεν πήραν μέρος στις κλινικές δοκιμές του εμβολίου της Pfizer με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουμε πως αντιδρούν στο εμβόλιο.

Μάλιστα εξέφρασε συγκεκριμένα προβληματισμούς σχετικά με την υπερανοσία που μπορεί να προκαλέσει το εμβόλιο, το φαινόμενο δηλαδή που περιγράφει παραπάνω ο δρ.Κούβελας, καθώς και με την επαναλαμβανόμενη έκθεση ανοσοποιημένων με το εμβόλιο ανθρώπων στον ιό, ειδικά σε περιβάλλοντα με μεγάλη διασπορά όπως είναι αυτή τη στιγμή η Ελλάδα.

Μάλιστα η περίπτωση του γιατρού που περιέγραψε ο δρ.Κούβελας παρουσιάζει ομοιότητες (ηλικία, επάγγελμα, χρόνος νόσησης μετά τον εμβολιασμό) με τον υποδιοικητή του Θριάσιου ο οποίος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ από μία «μυστηριώδη» λοίμωξη του αναπνευστικού, δύο μέρες αφού έκανε το εμβόλιο.

Δεν θέλουμε ούτε να σκεφτούμε ότι συνέβη το ίδιο κι εκεί ή πολύ περισσότερο ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο, αφού τότε θα μιλάμε για μείζον πολιτικό ζήτημα, καθώς πηγές του υπουργείου Υγείας δήλωσαν στα ΜΜΕ πως ότι συνέβη δεν είχε σχέση με τον εμβολιασμό.Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει να απαντηθούν άμεσα από το υπουργείο Υγείας, τη Pfizer και τους κατάλληλους ιατρούς (ανοσιολόγους) ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες που θα κάνουν το εμβόλιο αν υπάρχει λόγος ανησυχίας και πώς θα πρέπει να προστατευτούν.

pronews

Post A Comment:

Έγγραφείτε στις ενημερώσεις Push Notifications

-->