Το κοπάδι του κακού  δηθεν φιλόζωοι δείχνουν ξανα πόσο κτηνώδες ειναι οι ιδιοι  !

Τιτλοι απο αριστερο-κομμουνιστικες εγκυρες πηγες που εδω και χρονια οδηγουν το κοπαδι ηλιθιων και αγριμιων δημοκρατων εκει που θελουν πολυ ευκολα εσεις μπορει να τους ειδατε με τα μπολια πως εβαλαν αυτα τα ορκ και κατα σας αλλα εμεις τους βλεπουμε πολλα χρονια πριν- Κτηνωδία στη Γαστούνη: Αναζητείται οδηγός ΙΧ που πάτησε και σκότωσε αδέσποτο σκύλο -Τον επικήρυξαν φιλοζωικές οργανώσεις" ξεχασαν να πουν πως αυτες οι "φιλοζωικές οργανώσεις" ειναι δικες τους! μονο που εμειναν με το σφυροδρεπανο στα χερια αφου δεν ηταν κανενας κακος φασιστας να του βαλουν προστημο 300.000 ευρω γιατι δηθεν κοπτονται για τα ζωα αλλα γυναικα που υποστηριζουν για διαβολικους σκοπους και ΟΧΙ για αυτο που νομιζουν οι ηλιθιες που οπου μοχθηρος τρεχουν απο πισω και μετα βγαινουν στα καναλια και κλαιγονται για το ποσο ασχημα τους φερθηκε το δηθεν αγγελουδι τους (αν προλαβουν και δεν τις σφαξουν τα αγγελουδια τους) που οι ιδιες πηγαν σε αυτον και θα εφτυναν κανεναν πραγματικα καλο αντρα αν επεφτε στο δρομο τους αν και υπαρχουν ελαχιστοι ακριβως επειδη οι περισσοτερες πανε με διαβολους και αναπαραγουν διαβολους

Η κατάσταση των ηλίθιων που καθοδηγούνται απο αδίσταχτους αριστερό-κομμουνιστες της γνωστής ρατσας στα παντα όμως και γινονται οι ιδιοι δικαστες όσο πάει χειροτερεύει βρείτε μια δηθεν φιλοζωική ομάδα που να μην ειναι κομμουνιστικη βρείτε μια ομάδα ακομα και δηθεν άθεων που μην ειναι κομμουνιστικη, βρείτε μια ομάδα δηθεν υπέρ των γυναικών που να μην ειναι κομμουνιστικη, και οπού κομμουνισμός = (μαντέψτε) σε αυτήν την περίπτωση δείτε άπλα όσοι δεν ειστε ζωα (γκοιμ τους) τι σατανικό μίσος βγάζουν οι δηθεν φιλόζωοι που καθοδιγουνται απο το ίδιο το κακό για εναν σκύλο και ζητούν θανατική ποινή (φυσικα δεν κανουν ετσι αν στην θεση του σκυλου ηταν ανθρωπος)

Ειναι τα ιδια ορκ του κακού που τον μεσαιωνα έκαιγαν στην πυρά τους εξυπνους μη δουλους του κακου με πρόφαση της θείας δικης (για αυτο ηταν με καρα και αλογα τοσους αιωνες) ετσι και εδω με προφαση δηθεν της φιλοζωιας που πηραν απο τους αλιθινους φιλοζωους και εχθρους τους που ξερετε ως ναζι φασιστες και το διαστρευλωσαν οπως κανουν στα παντα και δημιουργησαν ολα αυτα τα ορκ γυρω σας που βγαζουν τον αληθινο κτηνωδες εαυτο τους τα δηθεν "πολιτισμένα" και δημοκρατικα ορκ και το αστειο ειναι που νομιζουν οτι πανε στο παραδεισο ειδικα οι καλες χριστιανουλες ενω οχι μονο καθοδιγουνται απο αυτο που ξερουν ως διαβολο αλλα οι ιδιες μεταξυ αλλων ακυρωνουν απο μονες τους οτι ειναι ανθρωποι με το διαβολικο "γυναικοκτονια" ασχετα που απο μονες τους πανε μονο ρατσες του κακου και γενικα υποστηριζουν το κακο ΠΑΝΤΟΥ και οχι μονο στο ιντερνετ, καμια απο αυτες που σκοτωθηκε απο τον αντρουλη της δεν ειχε πατρευτει με προξενιο

Επιλογη τους ηταν να πανε με αγριμια οπως και στο ιντερνετ επιλογη τους ειναι να ειναι σε δεκαδες αριστερο-κομμουνιστικες σελιδες και πασης φυσεως αγριμιων που εμφανιζονται ολοι ως δηθεν φωστηρες ακομα και οι δηθεν πατριωτες του ιντερνετ ειναι αδυσταχτοι οι περισσοτεροι απο το 2014 τους βλεπουμε δεν ειναι τυχαιο που κανενας απο δαυτους δεν ανηκει στο λευκο γενος

Δυο φωτο απο αναρτησεις ελληνοφωνου διαχειριστη δηθεν φιλοζωικης ομαδας

Εκτος οτι κανει δημοσια υποκινηση μισους στο facebook και γενοκτονια ολων των μη δουλων τους, χωρις να παραβιαζει κανεναν δικο τους κανονισμο ουτε δικο τους νομο που φυσικα δεν ισχύουν για τους ιδιους , προωθει και την ρατσα του στις ηλιθιες οι οποιες δεν εχουν καταλαβει οτι αυτοι που λενε για γυναικοκτονιες θελουν τις γυναικες υποτακτικα και δουλικα οντα οπως ειναι οι φεμινιστριες τους , για αυτο προ ημερων που ειχαμε βαλει φωτο στο facebook για αυτην που δολοφονησε η ρατσα του στην Κεφαλονια μαζι με εναν κομμουνιστη νταβατζή τους που ενω ειχε κανει επιθεση σε ΑΤ και ηταν με ναρκωτικα τον ειχαν ελευθερο οπως ειπαν οι υπηρετες δημοσιογραφοι τους πριν παρουν εντολη να κουκουλωσουν το θεμα μαζι και την δολοφονια της Μυρτώς που και αυτη σε κατι τετοιες ομαδες τους θα ηταν για να βγαινει μαζι τους και την πεταξαν σαν σακη με πατατες αφου απετυχε το σχεδιο τους να μετατρεψουν σε π@ρνη και αυτη μονη της πηγε στο κακο, και ηρθαν τα αναρχο-μιασματα τους στην εικονα που ειχαμε βαλει γιατι ξαφνικα σταματησαν το θεμα αυτο τα εγκυρα ΜΜΕ τους , αντι να πουν κατι πανω σε αυτο θεμα ελεγαν τα διαβολικα τους για φασιστες ναζι για να κανουν διαβολη στους ηλιθιους, την γνωστη τακτικη του κακου και των φυλων του, τωρα πως οι χριστιανοι νομιζουν οτι οι διαβολοι ειναι αλλου ενω ειναι αναμεσα τους και μαζι τους ειναι ενα θαυμα! και εκαναν και οτι η σελιδα facebook "παραβιαζει τους κανονισμους τους του facebook" ενω η ιδια ρατσα βαζει για πηγαδες και κανει δημοσια υποκινηση μισους και βιας (με τα δικα τους) σε αυτους που αυτοι αποκαλουν φασιστες ναζι και βαζουν και τους ηλιθιους δημοκρατες και δουλους τους να το κανουν αυτο για αυτο ορδες διποδα αναμεσα σας δεν ειναι θυματα του κακου αλλα συνεργοι του κακου, και οσοι πατε με το μερος του κακου σιγουρα δεν σας περιμενιε κανενας παραδεισος οπως πιστευουν οι χριστιανοι το πιθανοτερο ειναι αφου ειστε συμμαχοι του κακου να γυριστε παλι εδω, μαλιστα ορδες γυναικες δεν πλυρωνουν στην επομενη ζωη τους την επιλογη τους να πανε και συμμαχισουν με το κακο αλλα στην τωρινη τους τις σφαζουν τα ιδια τα δηθεν αγγελουδια που υποστηριζουν οι ιδιες!δηλαδη πλυρωνουν την ιδιες τις επιλογες τους! αυτο δεν λεει κανενας ηλιθιος ψευτο-ψυχολογος με 500 πτυχια απο ανυπαρκτα κολεγια, οπως ανυπαρτες εταιριες του κακου που δηθεν ειναι σε αλλες χωρες αρπαζουν τα σπιτια του ποπολου! και στην επομενη ζωη τους παλι με τα ιδια αγριμια του κακου θα πηγαινουν οπως βλεπετε παντου γυρω σας αντι να μαθουν να ξεχωριζουν το κακο αυτες πανε μαζι του !!! ετσι γινεται ο φαυλος κυκλος και μενουν δουλες του κακου εις στους αιωνας των αιωνων ! (δηλαδη για πολλες ζωες τους) οσο πιο πολυ τις εκφυλισει το κακο τοσο πιο πολυ παραμενουν δουλες του κακου .

Next
This is the most recent post.

Post A Comment:

Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Push Notifications