
Τιτλοι απο σημιτο-αριστερο-κομμουνιστικες εγκυρες πηγες που εδω και χρονια οδηγουν το κοπαδι ηλιθιων και αγριμιων δημοκρατων εκει που θελουν πολυ ευκολα,εσεις μπορει να τους ειδατε με τα μπολια πως εβαλαν αυτα τα ορκ κατα των παντων και κατα σας αλλα εμεις τους βλεπουμε πολλα χρονια πριν τους συμμαχους του κακου - Κτηνωδία στη Γαστούνη: Αναζητείται οδηγός ΙΧ που πάτησε και σκότωσε αδέσποτο σκύλο -Τον επικήρυξαν φιλοζωικές οργανώσεις" (ολα αυτα γιατι πατησαν κατα λαθος εναν σκυλο ενω στην κεφαλονια δεν ηταν κτηνωδια που πεταξαν σαν σακη με πατατες το θυμα τους αυτες οι ιδιες ρατσες που δηθεν κοπτονται για τα ζωα) ξεχασαν να πουν πως αυτες οι "φιλοζωικές οργανώσεις" ειναι δικες τους! ηταν και σιγουροι οτι ηταν κακος φασιστας ο οδηγος! μονο που εμειναν με το σφυροδρεπανο και την πενταλφα στα χερια αφου δεν ηταν κανενας κακος φασιστας να του βαλουν προστημο 300.000 ευρω, αλλα γυναικα που υποστηριζουν για διαβολικους σκοπους και ΟΧΙ για αυτο που νομιζουν οι ηλιθιες που οπου μοχθηρος τρεχουν απο πισω και μετα βγαινουν στα καναλια και κλαιγονται για το ποσο ασχημα τους φερθηκε το δηθεν αγγελουδι τους (αν προλαβουν και δεν τις σφαξουν τα αγγελουδια τους) που οι ιδιες πηγαν σε αυτον και θα εφτυναν κανεναν πραγματικα καλο αν επεφτε στο δρομο τους αν και υπαρχουν ελαχιστοι ακριβως επειδη οι περισσοτερες πανε με διαβολους και αναπαραγουν διαβολους κατα τα αλλα πανε στις εκκλησιες και το παιζουν αγιες νομιζοντας οτι οι διαβολοι ειναι καπου αλλου οπως τους λεει ο χριστιανισμος ενω οι ιδιες μπορει να ειναι αγκαλια με διαβολους εδω και οχι καπου αλλου αρκει που τους λενε πως ολοι ειναι απο εναν καλο θεουλη, και οι δηθεν φιλοζωοι κοπτονται ειδικα για σκυλους βλεπε σχεση με τους συγγενεις τους τους κυνοκεφαλους αρχαια Αιγυπτο, δεν ειναι περιεργο που στην βρετανια οι "φιλοζωοι" παιδεραστες δια μεσου πακιστανων για μην φαινονται οι ιδιοι οτι εκαναν με το μιασμα τους τον Επσταιν , αρπαζαν μικρα κοριτσια τα ταιζαν ναρκωτικα και τα εβαζαν με σκυλους (οχι για να παιξουν προφανως) και εχεις και τις ηλιθιες να πατανε και like στις βρομοιστοσελιδες τους και στις ομαδες τους
Η κατάσταση των ηλίθιων που καθοδηγούνται απο αδίσταχτους αριστερό-κομμουνιστες της γνωστής ρατσας στα παντα όμως και γινονται οι ιδιοι δικαστες οπως τον μεσαιωνα σε προηγουμενες ζωες τους που σε εκαιγαν αυτοι οι συμμαχοι και δουλοι του κακου, όσο πάει χειροτερεύει, βρείτε μια δηθεν φιλοζωική ομάδα που να μην ειναι κομμουνιστικη βρείτε μια ομάδα ακομα και δηθεν άθεων που μην ειναι κομμουνιστικη, βρείτε μια ομάδα δηθεν υπέρ των γυναικών που να μην ειναι κομμουνιστικη, και οπού κομμουνισμός = (μαντέψτε) σε αυτήν την περίπτωση δείτε άπλα όσοι δεν ειστε ζωα (γκοιμ τους) τι σατανικό μίσος βγάζουν οι δηθεν φιλόζωοι που καθοδιγουνται απο το ίδιο το κακό για εναν σκύλο και ζητούν θανατική ποινή (φυσικα δεν κανουν ετσι αν στην θεση του σκυλου ηταν ανθρωπος ποσο δε κακος φασιστας )
Ειναι τα ιδια ορκ του κακού που τον μεσαιωνα έκαιγαν στην πυρά τους εξυπνους μη δουλους του κακου με πρόφαση της θείας δικης (για αυτο ηταν με καρα και αλογα τοσους αιωνες) ετσι και εδω με προφαση δηθεν της φιλοζωιας που πηραν απο τους αλιθινους φιλοζωους και εχθρους τους που ξερετε ως ναζι φασιστες και το διαστρευλωσαν οπως κανουν στα παντα και δημιουργησαν ολα αυτα τα ορκ γυρω σας που βγαζουν τον αληθινο κτηνωδες εαυτο τους τα δηθεν "πολιτισμένα" και δημοκρατικα ορκ και νομιζουν οτι πανε στο παραδεισο οι καλες χριστιανουλες ενω οχι μονο καθοδιγουνται απο αυτο που ξερουν ως διαβολο αλλα οι ιδιες μεταξυ αλλων ακυρωνουν απο μονες τους οτι ειναι ανθρωποι με το διαβολικο "γυναικοκτονια" ασχετα που απο μονες τους πανε μονο ρατσες του κακου και γενικα υποστηριζουν το κακο ΠΑΝΤΟΥ και οχι μονο στο ιντερνετ, καμια απο αυτες που δολοφονηθηκε τα τελευταια 10 χρονια απο τον αντρουλη της δεν ειχε πατρευτει με προξενιο .
Επιλογη τους ηταν να πανε με αγριμια οπως και στο ιντερνετ επιλογη τους ειναι να ειναι σε δεκαδες σημιτο-αριστερο-κομμουνιστικες σελιδες και πασης φυσεως αγριμιων που εμφανιζονται ολοι ως δηθεν φωστηρες ακομα και οι δηθεν πατριωτες του ιντερνετ ειναι αδυσταχτοι οι περισσοτεροι απο το 2014 τους βλεπουμε δεν ειναι τυχαιο που κανενας απο δαυτους δεν ανηκει στο λευκο γενος
Δυο φωτο απο αναρτησεις ελληνοφωνου διαχειριστη δηθεν φιλοζωικης ομαδας γεματο ηλιθιες που μολυνονται πνευματικα οικειοθελώς απο ελληνοφωνους παρτε τις για γυναικες σας χαρισμα σας τωρα που τις εχουν μαγαρισει οι ελληνοφωνοι και θα σας λενε μερα νυχτα για κακους ναζι φασιστες τι καλος που ειναι ο αριστερο-φεμινισμος για πατριαρχια και πρασινα αλογα και λοιπα αριστερο-κομμουνιστικα , αλλα και να σας παρατησουν με την πρωτη ευκαιρια που θα βρουν κανενα κτηνος , βλεπε "Άγιος Δημήτριος:γιος αξιωματικού δολοφονήθηκε με μαχαίρι το βράδυ της 22ης Απριλίου 2026" επειδη οχι μονο τον παρατησε η πρωην του για ενα κτηνος αλλα του ελεγε οτι την ενοχλει ο πρωην της επειδη εστελνε μηνυματα και "το αγγελουδι" της που την ειχε ως αντικειμενο και τροπαιο που το πηρε απο αλλον πηγε και τον εσφαξε και τωρα σιγα μην περιμενει ποτε θα βγαλουν εξω το αγγελουδι της θα βρει αλλο ομοιο αγριμι που μπορει να σφαξει και την ιδια στο μελλον και μετα θα λενε για γυναικοκτονια οι μολυσμενες που οπου αγριμι τρεχουν απο πισω, πανε μεχρι και με πακιστανους και λοιπους μουσουλμανους που ουτως η αλλος τις βλεπουν ως αντικείμενα και δουλες στην ιδια θρησκεια τους, αλλα εδω δεν μιλανε οι μολυσμενες για πατριαρχια και πρασινα αλογα , οπως δεν μιλησαν στην δολοφονια αυτης στην Κεφαλονια που σκοτωσε η ιδια ρατσα που τις καδοδιγει σαν σκυλια
0 comments
Δημοσίευση σχολίου