Το κοπάδι του κακού  δηθεν φιλόζωοι δείχνουν ξανα πόσο κτηνώδες ειναι οι ιδιοι  !

Τιτλοι απο σημιτο-αριστερο-κομμουνιστικες εγκυρες πηγες που εδω και χρονια οδηγουν το κοπαδι ηλιθιων και αγριμιων δημοκρατων εκει που θελουν πολυ ευκολα,εσεις μπορει να τους ειδατε με τα μπολια πως εβαλαν αυτα τα ορκ κατα των παντων και κατα σας αλλα εμεις τους βλεπουμε πολλα χρονια πριν τους συμμαχους του κακου - Κτηνωδία στη Γαστούνη: Αναζητείται οδηγός ΙΧ που πάτησε και σκότωσε αδέσποτο σκύλο -Τον επικήρυξαν φιλοζωικές οργανώσεις" (ολα αυτα γιατι πατησαν κατα λαθος εναν σκυλο ενω στην κεφαλονια δεν ηταν κτηνωδια που πεταξαν σαν σακη με πατατες το θυμα τους αυτες οι ιδιες ρατσες που δηθεν κοπτονται για τα ζωα) ξεχασαν να πουν πως αυτες οι "φιλοζωικές οργανώσεις" ειναι δικες τους! ηταν και σιγουροι οτι ηταν κακος φασιστας ο οδηγος! μονο που εμειναν με το σφυροδρεπανο και την πενταλφα στα χερια αφου δεν ηταν κανενας κακος φασιστας να του βαλουν προστημο 300.000 ευρω, αλλα γυναικα που υποστηριζουν για διαβολικους σκοπους και ΟΧΙ για αυτο που νομιζουν οι ηλιθιες που οπου μοχθηρος τρεχουν απο πισω και μετα βγαινουν στα καναλια και κλαιγονται για το ποσο ασχημα τους φερθηκε το δηθεν αγγελουδι τους (αν προλαβουν και δεν τις σφαξουν τα αγγελουδια τους) που οι ιδιες πηγαν σε αυτον και θα εφτυναν κανεναν πραγματικα καλο αν επεφτε στο δρομο τους αν και υπαρχουν ελαχιστοι ακριβως επειδη οι περισσοτερες πανε με διαβολους και αναπαραγουν διαβολους κατα τα αλλα πανε στις εκκλησιες και το παιζουν αγιες νομιζοντας οτι οι διαβολοι ειναι καπου αλλου οπως τους λεει ο χριστιανισμος ενω οι ιδιες μπορει να ειναι αγκαλια με διαβολους εδω και οχι καπου αλλου αρκει που τους λενε πως ολοι ειναι απο εναν καλο θεουλη, και οι δηθεν φιλοζωοι κοπτονται ειδικα για σκυλους βλεπε σχεση με τους συγγενεις τους τους κυνοκεφαλους αρχαια Αιγυπτο, δεν ειναι περιεργο που στην βρετανια οι "φιλοζωοι" παιδεραστες δια μεσου πακιστανων για μην φαινονται οι ιδιοι οτι εκαναν με το μιασμα τους τον Επσταιν , αρπαζαν μικρα κοριτσια τα ταιζαν ναρκωτικα και τα εβαζαν με σκυλους (οχι για να παιξουν προφανως) και εχεις και τις ηλιθιες να πατανε και like στις βρομοιστοσελιδες τους και στις ομαδες τους

Η κατάσταση των ηλίθιων που καθοδηγούνται απο αδίσταχτους αριστερό-κομμουνιστες της γνωστής ρατσας στα παντα όμως και γινονται οι ιδιοι δικαστες οπως τον μεσαιωνα σε προηγουμενες ζωες τους που σε εκαιγαν αυτοι οι συμμαχοι και δουλοι του κακου, όσο πάει χειροτερεύει, βρείτε μια δηθεν φιλοζωική ομάδα που να μην ειναι κομμουνιστικη βρείτε μια ομάδα ακομα και δηθεν άθεων που μην ειναι κομμουνιστικη, βρείτε μια ομάδα δηθεν υπέρ των γυναικών που να μην ειναι κομμουνιστικη, και οπού κομμουνισμός = (μαντέψτε) σε αυτήν την περίπτωση δείτε άπλα όσοι δεν ειστε ζωα (γκοιμ τους) τι σατανικό μίσος βγάζουν οι δηθεν φιλόζωοι που καθοδιγουνται απο το ίδιο το κακό για εναν σκύλο και ζητούν θανατική ποινή (φυσικα δεν κανουν ετσι αν στην θεση του σκυλου ηταν ανθρωπος ποσο δε κακος φασιστας )

Ειναι τα ιδια ορκ του κακού που τον μεσαιωνα έκαιγαν στην πυρά τους εξυπνους μη δουλους του κακου με πρόφαση της θείας δικης (για αυτο ηταν με καρα και αλογα τοσους αιωνες) ετσι και εδω με προφαση δηθεν της φιλοζωιας που πηραν απο τους αλιθινους φιλοζωους και εχθρους τους που ξερετε ως ναζι φασιστες και το διαστρευλωσαν οπως κανουν στα παντα και δημιουργησαν ολα αυτα τα ορκ γυρω σας που βγαζουν τον αληθινο κτηνωδες εαυτο τους τα δηθεν "πολιτισμένα" και δημοκρατικα ορκ και νομιζουν οτι πανε στο παραδεισο οι καλες χριστιανουλες ενω οχι μονο καθοδιγουνται απο αυτο που ξερουν ως διαβολο αλλα οι ιδιες μεταξυ αλλων ακυρωνουν απο μονες τους οτι ειναι ανθρωποι με το διαβολικο "γυναικοκτονια" ασχετα που απο μονες τους πανε μονο ρατσες του κακου και γενικα υποστηριζουν το κακο ΠΑΝΤΟΥ και οχι μονο στο ιντερνετ, καμια απο αυτες που δολοφονηθηκε τα τελευταια 10 χρονια απο τον αντρουλη της δεν ειχε πατρευτει με προξενιο .

Επιλογη τους ηταν να πανε με αγριμια οπως και στο ιντερνετ επιλογη τους ειναι να ειναι σε δεκαδες σημιτο-αριστερο-κομμουνιστικες σελιδες και πασης φυσεως αγριμιων που εμφανιζονται ολοι ως δηθεν φωστηρες ακομα και οι δηθεν πατριωτες του ιντερνετ ειναι αδυσταχτοι οι περισσοτεροι απο το 2014 τους βλεπουμε δεν ειναι τυχαιο που κανενας απο δαυτους δεν ανηκει στο λευκο γενος

Δυο φωτο απο αναρτησεις ελληνοφωνου διαχειριστη δηθεν φιλοζωικης ομαδας γεματο ηλιθιες που μολυνονται πνευματικα οικειοθελώς απο ελληνοφωνους παρτε τις για γυναικες σας χαρισμα σας τωρα που τις εχουν μαγαρισει οι ελληνοφωνοι και θα σας λενε μερα νυχτα για κακους ναζι φασιστες τι καλος που ειναι ο αριστερο-φεμινισμος για πατριαρχια και πρασινα αλογα και λοιπα αριστερο-κομμουνιστικα , αλλα και να σας παρατησουν με την πρωτη ευκαιρια που θα βρουν κανενα κτηνος , βλεπε "Άγιος Δημήτριος:γιος αξιωματικού δολοφονήθηκε με μαχαίρι το βράδυ της 22ης Απριλίου 2026" επειδη οχι μονο τον παρατησε η πρωην του για ενα κτηνος αλλα του ελεγε οτι την ενοχλει ο πρωην της επειδη εστελνε μηνυματα και "το αγγελουδι" της που την ειχε ως αντικειμενο και τροπαιο που το πηρε απο αλλον πηγε και τον εσφαξε και τωρα σιγα μην περιμενει ποτε θα βγαλουν εξω το αγγελουδι της θα βρει αλλο ομοιο αγριμι που μπορει να σφαξει και την ιδια στο μελλον και μετα θα λενε για γυναικοκτονια οι μολυσμενες που οπου αγριμι τρεχουν απο πισω, πανε μεχρι και με πακιστανους και λοιπους μουσουλμανους που ουτως η αλλος τις βλεπουν ως αντικείμενα και δουλες στην ιδια θρησκεια τους, αλλα εδω δεν μιλανε οι μολυσμενες για πατριαρχια και πρασινα αλογα , οπως δεν μιλησαν στην δολοφονια αυτης στην Κεφαλονια που σκοτωσε η ιδια ρατσα που τις καδοδιγει σαν σκυλια

Εκτος οτι κανει δημοσια υποκινηση μισους στο facebook και γενοκτονια ολων των μη δουλων τους, χωρις να παραβιαζει κανεναν δικο τους κανονισμο ουτε δικο τους νομο που φυσικα δεν ισχύουν για τους ιδιους , προωθει και την ρατσα του στις ηλιθιες οι οποιες δεν εχουν καταλαβει οτι αυτοι που λενε για γυναικοκτονιες θελουν τις γυναικες υποτακτικα και δουλικα οντα οπως ειναι οι φεμινιστριες τους εκτος οτι ειναι και παιδεραστες και σε ολο το κοσμο βιαζουν ΜΟΝΟ λευκα κοριτσια τις ταιζουν ναρκωτικα και κανουν εμποριο λευκης σαρκως για π@ρνεια, βλεπε Επσταιν , βιασμοι λευκων κοριτσιων στην Βρετανια Γερμανια Σουηδια και βαζουν μπροστα τους λαθρο τους να μαζευουν ανηλικα και να τα πηγαινουν σε αυτους τους παιδερατσες, για να μην φαινονταιοι ιδιοι και οποιος πει κατι ειναι φασιστας ναζι ρατσιστης (γιατι τα ιδια εκαναν και στην Γερμανια βιαζαν μικρα λευκα κοριτσια και τους κυνηγησαν οι κακοι ναζι και για αυτο μεταξυ αλλων ), αυτους υποστηριζουν οι μολυσμενες αιωνιες δουλες οταν λενε γυναικοκτονια και για φασιστες ναζι και οτι αλλη διαβολικη λεξη τους μαθουν αυριο να παπαγαλιζουν βαζοντας υπογραφη με αυτο τον τροπο οτι ειναι δουλες του κακου , για αυτο προ ημερων που ειχαμε βαλει φωτο στο facebook για αυτην που δολοφονησε η ρατσα τους στην Κεφαλονια μαζι με εναν κομμουνιστη νταβατζή τους που ενω ειχε κανει επιθεση σε ΑΤ και ηταν με ναρκωτικα για να ταιζουν τις ηλιθιες και να τις μετατρεπουν σε π@ρνες τον ειχαν ελευθερο οπως ειπαν οι υπηρετες δημοσιογραφοι τους πριν παρουν εντολη να κουκουλωσουν το θεμα μαζι και την δολοφονια της Μυρτώς που και αυτη σε κατι τετοιες ομαδες τους θα ηταν για να βγαινει μαζι τους γιατι η εξυπνη μαμα της δεν ειπε οτι αυτες οι ρατσες ειναι ο ορισμος του κακου και οχι οι κακοι ναζι, και την πεταξαν σαν σακη με πατατες αφου απετυχε το σχεδιο τους να μετατρεψουν σε π@ρνη και αυτη μονη της πηγε στο κακο, και ηρθαν τα αναρχο-μιασματα τους στην εικονα που ειχαμε βαλει γιατι ξαφνικα σταματησαν το θεμα αυτο τα εγκυρα ΜΜΕ τους , αντι να πουν κατι πανω σε αυτο θεμα ελεγαν τα διαβολικα τους για φασιστες ναζι για να κανουν διαβολη στους ηλιθιους, την γνωστη τακτικη του κακου και των φυλων του, τωρα πως οι χριστιανοι νομιζουν οτι οι διαβολοι ειναι αλλου ενω ειναι αναμεσα τους και μαζι τους ειναι ενα θαυμα! και εκαναν και οτι η σελιδα facebook "παραβιαζει τους κανονισμους τους του facebook" ενω η ιδια ρατσα βαζει για πηγαδες και κανει δημοσια υποκινηση μισους και βιας (με τα δικα τους) σε αυτους που αυτοι αποκαλουν φασιστες ναζι και βαζουν και τους ηλιθιους δημοκρατες και δουλους τους να το κανουν αυτο χωρις ιχνος δικαιου για αυτο ορδες διποδα αναμεσα σας δεν ειναι θυματα του κακου αλλα συνεργοι του κακου, και οσοι πατε με το μερος του κακου σιγουρα δεν σας περιμενιε κανενας παραδεισος οπως πιστευουν οι χριστιανοι οι οποιοι αν τους πεις και τιποτα αρχιζουν τα γνωστα οτι εισαι αριστερος αθεος κτλ λενε υβρεις δηλαδη με τον σε λενε αριστερο , οι ιδιοι βεβαια υποστηριζουν παντου αριστερους σημιτο-συμμορητες και δεκαδες εγκυρες πηγες τους στο ιντερνετ και λενε και ιδιοι για κακους φασιστες ναζι σαν αριστερο-συμμορητες οι καλοι χριστιανοι ολα αυτα, οποτε το πιθανοτερο ειναι αφου ειναι συμμαχοι του κακου να γυρισουν παλι εδω, μαλιστα ορδες γυναικες δεν πλυρωνουν στην επομενη ζωη τους την επιλογη τους να πανε και να συμμαχισουν με το κακο αλλα στην τωρινη τους τις σφαζουν τα ιδια τα δηθεν αγγελουδια που υποστηριζουν οι ιδιες!δηλαδη πλυρωνουν την ιδιες τις επιλογες τους! αυτο δεν το λεει κανενας ηλιθιος ψευτο-ψυχολογος με 500 πτυχια απο ανυπαρκτα κολεγια, οπως ανυπαρτες εταιριες του κακου που δηθεν ειναι σε αλλες χωρες αρπαζουν τα σπιτια του ποπολου! και στην επομενη ζωη τους παλι με τα ιδια αγριμια του κακου θα πηγαινουν οπως βλεπετε παντου γυρω σας αντι να μαθουν να ξεχωριζουν το κακο αυτες πανε μαζι του !!! ετσι γινεται ο φαυλος κυκλος και μενουν δουλες του κακου εις στους αιωνας των αιωνων ! (δηλαδη για πολλες ζωες τους) οσο πιο πολυ τις εκφυλισει το κακο που ειναι ανικανες να δουν ακριβως επειδη μενουν παιδακια στο πνευμα ,τοσο πιο πολυ παραμενουν δουλες και υποχειρια του κακου , που σημαινει οτι ξανα γεννιουνται εδω, και αυτο φαινεται οχι μονο που βλεπετε παντου γυναικες 25 και 30+ χρονων να εχουν συμπεριφορα και μυαλο 10 χρονων (δηλαδη ειναι ευκολη λεια για μοχθηρες ρατσες γιαυτο πανε και με αγριμια αφου ως παιδακια στο πνευμα δεν ξεχωριζουν καν το κακο αντιθετα γινονται ενα με αυτο και εξω θα τις δειτε οχι μονο ειναι με κτηνωδες αγριμια που βγαζουν ματι οτι ειναι μοχθηρες ρατσες που αυτες βλεπουν ως αγγελουδια αλλα να γελανε σαν ηλιθιες και σαν μικρα κοριτσακια με τα χαζα αστεια των μοχθηρων φυλων παυλα διαβολων μεχρι να τις μετατρεψει σε υποχειριο του το κακο ) αλλα και απο αλλα που ειναι για λιγους και μυστες , κατα αλλα οι μαζες περιμενουν να σωθουν απο γυναικες βλεπε Λατινο Καρυ κτλ οταν οι ρατσες του κακου εκτος οτι χρησιμοποιουν τις γυναικες για την αναπαραγωγη τους και να εξαπλωθει το κακο στην Γη , πολυ ευκολα τις μετατρεπουν ακομα και σε π@ρνες ποσο δε να τις βαζουν μπροστα δηθεν να σωσουν το κοσμο, απο ποιους? απο τα αφεντικα τους? ακομα και στο χριστιανισκο παραμυθι τους το φιδι στην γυναικα πηγε και την πηρε με το μερος του .

Next
This is the most recent post.

Post A Comment:

Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Push Notifications